ПЛАН РОБОТИ КОМАНДИ СУПРОВОДУ ВОЛОВЕЦЬКОГО ЛІЦЕЮ ВОЛОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ МУКАЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА 2023/2024 Н.Р.
План роботи розвитку інклюзивної освіти у Воловецькому ліцеї
на 2023-2024 н.р.
№ з/п | Зміст роботи | Термін | Відповідальні |
1 | Формування документації з інклюзивного навчання. Збирання інформації та відповідних документів, законів. Оновлення бази. | Постійно | Асистент вчителя |
2 |
Опрацювання нормативно-правових документів з питань інклюзивної освіти: Закон України «Про освіту», Постанова КМУ №545 від 12.07.2015р. «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр». |
Вересень | Адміністрація закладу |
3 | Формування банку даних вчителів, які навчатимуть дітей з особливими освітніми потребами | Постійно | Адміністрація закладу |
4 | Наказ МОН України від 08.06.2018р. №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти; | Вересень | Адміністрація закладу, асистент вчителя |
5 | Розробка методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі | Вересень | Заступник з НВР |
6 | Ознайомлення з особливостями взаємодії із дітьми з особливими освітніми потребами (методичні рекомендації для вчителів) | Вересень | Заступник з НВР |
7 |
Організація інформаційно-роз`яснювальної роботи в школі серед громадськості щодо: - формування толерантного ставлення в соціумі до проблем дітей з особливими освітніми потребами; - розширення соціальних контактів дітей з особливими освітніми потребами |
Протягом року | Вчителі-предметники, класні керівники |
8 | Координація роботи психологічної служби, педагогічного колективу з організації психологічної, педагогічної, соціальної допомоги та підтримки дітей з особливими освітніми потребами | Жовтень | Адміністрація закладу, психолог |
9 | Проведення виховної години про толерантне ставлення до оточуючих | 1 раз в місяць | Класні керівники |
10 | Розробка методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі | Листопад | Заступник з НВР |
11 | Консультація для педагогів «Створення безбар’єрного середовища в навчанні дітей» | Листопад | Заступник з НВР |
12 | Психолого-педагогічний і навчально-методичний супровід батьків дітей з особливими освітніми потребами | Протягом року | Асистент вчителя |
13 | Нарада при директорі: «Запровадження взаєморозуміння всіх учасників навчально-виховного процесу» | Листопад | Асистент вчителя |
14 | Виступ на батьківських зборах: «Використання інноваційних методик у навчанні й вихованні дітей з особливими освітніми потребами» | Грудень | Адміністрація закладу |
15 | Проблемна бесіда «Адаптація в середовище дітей з особливими освітніми потребами» | Грудень | Директор |
16 | Поповнення бази даних відповідними матеріалами. Оформлення стенду про рівність всіх людей | Лютий | Асистент вчителя |
17 | Обстеження дітей із метою визначення та уточнення індивідуального плану | 1 раз в семестр | Заступник з НВР |
18 |
Координація роботи психологічної служби, педагогічного колективу з організації психологічної, педагогічної, соціальної допомоги та підтримки дітей з особливими освітніми потребами |
Березень | Адміністрація закладу, психолог |
19 |
Година спілкування «Використання засобів мистецтва для розвитку особистості» |
1 раз на семестр | Класні керівники |
20 | Проведення моніторингу навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами | Постійно | Заступник з НВР |
21 | Формування навичок взаємодопомоги учнів під час навчання, підбір відповідних завдань та вправ для розвитку інтелектуальних та творчих здібностей | Квітень | Асистент вчителя |
22 | Визначення та проведення корекційної роботи з учнями | Постійно | Асистент вчителя |
23 | Зустрічі з батьками майбутніх першокласників з особливими освітніми потребами (при наявності) | Травень | Адміністрація закладу |
24 | Систематизація навчальних матеріалів, висновки роботи дитини з ООП, обговорення результатів навчання з батьками. | Травень | Асистент вчителя, класний керівник, адміністрація закладу. |