Загальне уявлення про насильство, його види та форми прояву |
 |
Фізичне і психологічне насильство, дискримінація: як виявити та протидіяти. |
 |
Здирство, булінг, кібербулінг: як виявити та протидіяти. |
 |
Ґендерне і сексуальне насильство: як виявити та протидіяти. |
 |
Нехтування основними потребами дитини, як цього не допустити. |
 |
Домашнє насильство, насильство в закладі освіти. |
 |
Наслідки насильства, його вплив на психічне і фізичне здоров'я, соціалізацію та навчання дитини. |
 |
Причини ій чинники насильства. Моделювання ситуацій. |
Протидія насильству в закладі освіти |
 |
Політика закладу освіти щодо насильства, роль батьків у її реалізації. |
 |
Правила поведінки здобувачів освіти і працівників закладу освіти. |
 |
Створення та підтримка безпечного і психологічно комфортного середовища в закладі освіти. |
Виховання дитини |
 |
Стилі сімейного виховання і їхній вплив на розвиток, формування характеру, соціалізацію дитини і успіхи в навчанні. |
 |
Як любити дитину. |
 |
Як критикувати дитину і не приклеювати ярлики. |
 |
Як навчити дитину правил спілкування і взаємодії. |
 |
Як навчити дитину керувати почуттями і емоціями. |
 |
Як говорити з дитиною про шкільне життя. |
 |
Як допомогти дитині у виборі друзів. |
 |
Як будувати і підтримувати стосунки з однолітками. |
 |
Як реагувати на насильство і вести себе в конфліктних ситуаціях. |
 |
Як допомогти дитині стати впевненішою. |
 |
Ґендерне виховання: що таке ґендер і стать, ґендерні ролі. стереотипи, ґендерна рівність. |
 |
Статеве виховання: сексуальні та репродуктивні права, статеве дозрівання, попередження насильства, розвиток і підтримка здорових взаємин. |