A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Воловецький ліцей
Воловецької селищної ради Мукачівського району Закарпатської області

АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗА 2022-2023 Н.Р.

Дата: 29.09.2024 23:35
Кількість переглядів: 128

Організація виховної роботи в 2022-2023 навчальному році здійснювалася відповідно до нормативно-правової документації,

а саме: вимог Закону України «Про освіту» (Відомості Верховної Ради, 2017 №38-39, ст.380), Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова Українська школа» на період до 2029 року, яка схвалена Кабінетом Міністрів України від 24 грудня 2016 р. № 988-р, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (додаток до наказу МОН України від 16.06.2015 р. №641), закону України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року,  «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Національної доктрини розвитку освіти України, Концепції  виховання дітей та молоді в національній системі виховання у новій редакції  (відповідно до наказу Міністерства освіти і науки  України від 20.07.2019 р. №1038 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України 16.06.2015 № 641»), наказу  Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх  навчальних  закладів України», Указу Президента України від 13.10.2015 № 580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 — 2020 роки», Указу Президента України від 14.10.2014 № 806 "Про День захисника України", Указу Президента України від 24.09.2014 № 744 "Про невідкладні заходи щодо захисту України та зміцнення її обороноздатності", Указу Президента України від 18 травня 2019 року №286/2019 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання», листа Міністерства освіти і науки України   № 01/15/979  від 12.08.2022 року «Про організацію виховного процесу в закладах освіти і 2022 навчальному році», листа ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ І НАУКИ Закарпатської облдержадміністрації  №01-15/212 від 20.01.2023 р., Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу» (Відомості Верховної Ради,  2019,  №5, ст. 33),   виконання АНТИБУЛІНГОВОЇ ПРОГРАМИ,  плану виховної роботи закладу освіти на  2022-2023 н. р., педагогічний колектив спрямовував виховну  роботу на  розвиток пізнавальної активності, творчих здібностей, самостійності, відповідальності   здобувачів освіти за своє здоров’я, залучення кожного учня до участі в різних сферах діяльності на основі його нахилів та здібностей, організації змістовного позаурочного дозвілля, у тому числі й особливостей роботи з дітьми  з використанням технологій   дистанційного навчання.

Найважливішим пріоритетом для колективу ліцею було і залишається питання національно-патріотичного виховання, формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, готовність стати на її захист, особливо у  зв’язку з військовою агресією російської федерації та введенням воєнного стану на всій території України з 24 лютого 2022 року.

На реалізацію Концепції національно-патріотичного виховання  у закладі освіти  було розроблено план виховної роботи освітнього закладу та плани виховної роботи класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання (громадянське, військово-патріотичне, родинно-сімейне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне) та календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси щодо втілення національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», Програми, затвердженої Міністерством освіти і науки України «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», програми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція», програми «Стоп насильству», впровадження програми «Сімейна розмова», заходів щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя, використання  методів здоров᾿язбережувальних технологій,  робота з обдарованими дітьми   в умовах  воєнного стану  тощо.

Протягом  року проведено ряд засідань МО класних керівників  та нарад з питань «Робота класного керівника в умовах воєнного стану», «Методичні рекомендації  щодо організації виховної роботи  в умовах воєнного стану», техніка безпеки (утому числі й під час перебування в укриттях)  тощо.

Методична  робота  з проблем виховання була спрямована на вивчення й упровадження інноваційного підходу до виховання, на розвиток творчої активності педагогів під час проведення заходів та батьківських зборів онлайн, підвищення професійної компетентності, відповідальності, постійне удосконалення навичок самостійної  роботи  класного керівника, вихователя, надання їм кваліфікованої допомоги.

Реалізація напрямів виховної роботи здійснювалася через створення компетентнісного підходу до формування в учнів життєво важливих умінь та навичок, необхідних для власного життя, систему традиційних загальношкільних, класних та позакласних заходів, проведення місячників та предметних тижнів тощо.

Загальношкільні, позашкільні та класні виховні заходи проводились у відповідності до річного плану роботи закладу освіти,  планів виховної роботи класних керівників. Необхідно відзначити змістовне проведення традиційного виховного  заходу початку  навчального року  (за участі 11-тикласників та першокласників), свята ПОСВЯТИ У ПЕРШОКЛАСНИКИ,  циклу  бесід з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції,  Інструктажу з техніки безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я в умовах воєнного стану, цікавих зустрічей , виставок, конкурсів  тощо.

На початку навчального року створено банк даних учнів, які потребують соціального захисту,  складено соціальні паспорти класів закладу освіти, вивчено стан охоплення учнів у гуртках, секціях у позаурочний час, проведено роботу щодо залучення здобувачів освіти  до участі в них. Особлива увага приділялася дітям з категорії батьки яких є  учасниками АТО,  воїнами ЗСУ,  які загинули, захищаючи нашу державу від російського агресора, пропали безвісти, знаходяться в полоні тощо. Для таких діток організовано безоплатне харчування.

Соціальний паспорт освітнього закладу

Станом на 16  червня 2023  року в ліцеї  навчається  774  учнів, класів - 31.  У зв’язку з агресією російської федерації 35 учнів тимчасово вибули у країни Європи, де й продовжили навчання.

З 21 березня 2023 року у закладі освіти навчалися  здобувачі освіти - тимчасово переміщені особи. Станом на 16 червня   у закладі освіти навчалося  18 учнів із числа тимчасово переміщених осіб.

Із числа здобувачів освіти, які навчаються в ліцеї:

  • дітей-сиріт  -  0
  • дітей, позбавлених батьківського піклування     -  5
  • дітей з особливими освітніми проблемами (інклюзія)    -  6
  • дітей з кількість багатодітних сімей   -  160
  • дітей з кількість малозабезпечених сімей  -  82
  • дітей, які постраждали від Чорнобильської катастрофи     -  4
  • дітей учасників  АТО - 10
  • обдарованих дітей      75
  • кількість дітей з неповних сімей  -    53
  • дітей, які перебувають на обліку в підрозділах  кримінальній поліції у справах дітей:  станом на   16 травня 2023  року – 1 учень
  • дітей, які перебувають на внутрішньо шкільному обліку:   станом на 16 червня 2023 року  – 7  учнів.
  • дітей, які навчаються за індивідуальною формою  - 0
  • дітей-напівсиріт  - 21
  • дітей ромської народності – 66
  • учнів, які знаходяться на обліку в ССД - 5

З метою виявлення обдарованих дітей та розвитку їх творчих здібностей   в освітньому закладі організовано роботу гуртків за інтересами, а саме: декоративно-ужиткового мистецтва, спортивно-хореографічний «Бальна хореографія, художньо-естетичний «Художня вишивка», фізкультурно-спортивного спрямування «Шахи», народного декоративного мистецтва «Витинанка».

Здобувачі освіти змістовно організовують своє дозвілля  в позаурочний час у Воловецькій школі мистецтв, ДЮСШ, ЦПРДТ.

У закладі створено банк даних обдарованих та здібних учнів. Це - переможці районних, обласних та Всеукраїнських конкурсів за напрямками позакласної роботи. У шкільному  банку даних обдарованих дітей  перебуває   75   учнів.

У ліцеї  постійно працює Рада з профілактики правопорушень, до складу якої входять представники педагогічного колективу, батьки і старшокласники, члени учнівського самоврядування «Лідер». Засідання Ради проводиться  раз на місяць відповідно до плану роботи закладу освіти, а за потребою й частіше.  Всі засідання РПП засвідчуються протокольно. На розгляд ради виносяться питання, пов'язані з дисциплінарними проблемами, приймаються рішення про передачу матеріалів до розгляду в районну службу в справах неповнолітніх. Класні керівники, учителі-предметники, соціальний педагог, педагог-організатор, а також практичний психолог індивідуально працюють із учнями та  батьками школярів, які потребують підвищеної педагогічної уваги, схильних до правопорушень. За кожним учнем, який є  на внутрішньошкільному обліку, закріплено педагога-наставника, що проводить з ним індивідуальну роботу щодо корекції його поведінки й навчальних досягнень.

Постійно проводиться профілактика девіантної та ризикованої поведінки серед підлітків, профілактика паління, наркоманії, алкоголізму, поширення ВІЛ-СНІДу, безпритульності, насилля серед дітей та до дітей, безпека дітей в мережі Інтернет. Розроблено спільний план дій  з органами кримінальної поліції у справах дітей.

Особлива увага приділяється проведенню занять із ЦО «Мінна безпека».

Протягом   2022-2023  н. р.  у ліцеї  проведено такі  загальношкільні  заходи:

1.  Свято «День знань»   (ЗДВР Плав’яник Н. М., класні керівники 11-их і 1-их класів). Патріотичний флешмоб  “Україна незламна”. Година класного керівника  «Ми українці: честь і слава незламним»;

2. Святковий концерт  «Учителю вклонюсь доземно» (11-і класи, педагог-організатор Созанська Г. М.);

3. Урок доброти “Гуманне ставлення до тварин” за підтримки Благодійного фонду “Щаслива лапа” (вчитель біології Рошко М. В.). Здобувачі освіти отримали сертифікат учасника            ІІІ Міжнародного уроку доброти;

 3.  Уроки мужності   (у всіх класах згідно з   планом  проведення уроків мужності по класах);

4.  Спортивно-масові заходи до Дня захисника України та Дня козацтва  (11-і класи, вчитель дисципліни «Захист Вітчизни»  Зенинець В. В., вчителі фізичної культури  Дужар Т. В., Білей В. В.);

5. Свято української писемності (Вчителі-словесники);

6. Проведення виховного заходу у  11-А класі до Дня Гідності ті Свободи  ( Шумська О. І.);

7.   Урок-реквієм «Голодомор 1932-1933 р. – злочин проти людства» (11-Б клас,  класний керівник Халус В. В.);

8. День пам’яті жертв голодоморів. Участь колективу закладу освіти  у загальноукраїнській акції «Свічка пам’яті»;   

9. Конкурс знавців української мови імені Петра Яцика. Переможці:  Лозан Злата (5-А клас),  Плав’яник Ніка (6-В клас),  Головнич Каміла  (10-А клас),   Савкович Юлія (10-Б клас);

10. Участь у Всеукраїнському Тижні безпеки дорожнього руху із загальною темою “Безпека на дорозі в умовах воєнного стану”  (відповідальна педагог-організатор  Созанська Г. М.); цикл виховних годин із вищезазначеної тематики у всіх класах (відповідальні класні керівники);

11. Участь здобувачів освіти ліцею у Всеукраїнському літературно-мистецькому конкурсі “Стежками Каменяра” (відповідальна Бурдун Я. Ю.);

12. Участь колективу ліцею у Міжнародній акції “16 днів проти насильства” (відповідальна педагог-організатор Созанська Г. М.);

13.  Театралізоване дійство до Дня Святого Миколая  (1-і  кл.,   відповідальні класні керівники   Лакута В. І., Булеца М. М., Дзямко Л. В.;

14.  Волонтерська акція, організована здобувачами освіти 3-Б і 3-В класів “Допоможем ЗСУ вигнати русню!”   (Адресна  допомога випускникам ліцею, які є воїнами ЗСУ (продукти харчування, малюнки, дитячі твори тощо);

15. Участь у Всеукраїнській акції “Flowers 4 school”  в рамках   благодійного освітнього  проєкту, спрямованого на озеленення українських шкіл від асоціації квіткових виробників Нідерландів та України (отримали цибулини тюльпанів, нарцисів крокусів, гіацинтів). Відповідальна вчитель технології Вівчар Л. М.);

16. Свято зустрічі Нового року   (Педагог-організатор Созанська Г. М., класні керівники          5-11-их класів);

17. Позакласні заходи в рамках предметних тижнів: «Шануймо рідну мову»,  «Моє ХОЧУ і ТРЕБА (про недопущення булінгу в закладі освіти)», «Стоп насильству!», «Торгівля людьми – великий злочин», «Мої права і мої обов’язки» (Юрциба Л. М., 10-А клас);

18. Виховний захід «20 лютого – День пам’яті ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ» (Вівчар Л. М.,    9-Б клас);

19. Проведення циклу виховних годин з теми «Я – СВІДОМИЙ УЧЕНЬ» з метою закріпити знання учнів про безпеку під час воєнного стану, реагування на сигнали повітряної тривоги, свідоме безпечне поводження в укриттях тощо (відповідальні класні керівники);

20. Акція “Плетіння маскувальної сітки” (5-11-і класи. Відповідальні:  вчитель технології Вівчар Л. М., вчитель математики Клепар Н. О., вчитель історії Зенинець В. В.);

21. Свято рідної мови  (до Міжнародного Дня рідної мови 21 лютого.  Відповідальні -  вчителі української мови та літератури Щербей Г. М.,   Плав’яник Н. М.);

22. Участь у Всеукраїнському конкурсі есе “Мій Шевченко” (до Дня народження Великого пророка, з метою вшанування пам’яті митця). Савкович Юлія, учениця 10-Б класу;

23. Участь у XVI Всеукраїнському конкурсі шкільних малюнків “Мої права: разом до перемоги” з нагоди Міжнародного дня захисту дітей. Відповідальна Бурдун Я. Ю.;

24. ІІ місце у обласному етапі Всеукраїнського конкурсу “Земля — наш рідний дім”. Команда 9-Б класу. Керівник  - педагог-організатор Созанська Г. М.;

25. Диплом І ступеня за участь у обласному етапі Всеукраїнської краєзнавчої  експедиції учнівської молоді “Моя Батьківщина — Україна”. Савкович Юлія, учениця 10-Б класу. Керівник  - Зенинець В. В.;

26. Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції “Історія сьогодення” (онлайн). Відповідальна — вчитель історії Тимкович У. Б.;

27. Участь у Всеукраїнському освітньому марафоні на тему “Сучасна українська ефективна комунікація” (вчителі — мовники Куцик О. М., Щербей Г. М.);

28. Участь у обласному конкурсі “Малюнок, лист, вірш до мами” (Яремчук Соломія, Савкович Юлія);

29. Конкурс учнівських есе на тему “Вступ до ЄС: для чого це країні і мені?” (під егідою Департаменту освіти і науки, молоді та  спорту  Закарпатської облдержадміністрації). Подяка від ДВНЗ “Ужгородський національний університет” факультет історії на міжнародних відносин (Головнич Каміла, 10-Б клас).

30. Екологічна акція “Батарейкам утилізація” (педагог-організатор Созанська Г. М.).

    В освітньому закладі стало доброю традицією проводити різноманітні благодійні акції, а саме:                                                        

  1.  Акція «Грані добра».  Плетіння маскувальної сітки  героям ЗСУ  (колектив ліцею);                           
  2.  Акція «Де живемо, там порядок наведемо» (облаштування території ліцею);
  3. Волонтерська акція, організована здобувачами освіти 3-Б і 3-В класів “Допоможем ЗСУ вигнати русню!”   (Адресна  допомога випускникам ліцею, які є воїнами ЗСУ (продукти харчування, малюнки, дитячі твори тощо);
  4. Участь у Всеукраїнській акції “Flowers 4 school”  в рамках благодійного освітнього проєкту, спрямованого на озеленення українських шкіл від асоціації квіткових виробників Нідерландів та України (отримали цибулини тюльпанів, нарцисів крокусів, гіацинтів). Відповідальна вчитель технології Вівчар Л. М.);
  5. Екологічна акція “Батарейкам утилізація” (педагог-організатор Созанська Г. М.);
  6. Акція «Збережімо зелену красуню» ( 7-Б клас. Кл. керівник Дужар Т. В.);
  7. Участь у Міжнародній акції “16 днів проти насильства”   (9-і класи);
  8. Акція «Здоровий спосіб життя – здорова нація»  (в рамках Олімпійського тижня);
  9. Акція «Допомога ЗСУ — наш обов’язок». Організатори –класні керівники 3-іх і 7-тих класів: Мисько М. М., Хміль М. І., Гребенач С. І., Дужар Т. В., Тимкович М. С.);
  10. Участь у проєкті  “Smile” - підтримка, дітей, молоді та їхніх сімей під час кризової ситуації в Україні», за підтримки фонду Terre des hommes - Україна передали 5-ти школам Закарпатської області набори ігрового і спортивного інвентарю та канцелярського приладдя і матеріалів. Вони допоможуть вчителям у проведенні уроків за методикою MGS/CFS - щоб це вийшло максимально легко, весело та комфортно. Проєкт «SMILE» впроваджується за фінансової підтримки Oak Foundation, Центру кризи та підтримки Міністерства Європи та закордонних справ Франції France Diplomatie, у партнерстві з Департамент освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської ОДА;
  11. Участь у загальноукраїнській акції «Свічка пам’яті» з метою відзначення сумної сторінки  історії України – голодомору;

Через повномасштабне вторгнення   рф 24 лютого  до України  й оголошення Президентом  Володимиром  Зеленським   воєнного стану (Указ № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»)  здобувачі освіти  розгорнули потужну волонтерську діяльність на підтримку ЗСУ, а саме: плетіння маскувальної сітки;   акція «Пасхальні даруночки» для  ЗСУ,  відвідування воїнів,  які лікуються у Воловецькій лікарні, їх моральна та матеріальна підтримка тощо (-А, 6-В класи).

Учні закладу освіти брали участь в районних конкурсах, фестивалях, виставках:

  1. Урок доброти “Гуманне ставлення до тварин” за підтримки Благодійного фонду “Щаслива лапа” (вчитель біології Рошко М. В.). Здобувачі освіти отримали сертифікат учасника ІІІ Міжнародного уроку доброти;
  2. Шевченківський конкурс (вчителі української мови та літератури);
  3. Конкурс знавців української мови імені Петра Яцика. Переможці:  Лозан Станіслава, (5-А клас),  Плав’яник Ніка (6-В клас),  Головнич Каміла  (10-А клас),   Савкович Юлія (10-Б клас);
  4. Участь у Всеукраїнському конкурсі есе “Мій Шевченко” (до Дня народження Великого пророка, з метою вшанування пам’яті митця). Савкович Юлія, учениця 10-Б класу;
  5. Участь у XVI Всеукраїнському конкурсі шкільних малюнків “Мої права: разом до перемоги” з нагоди Міжнародного дня захисту дітей. Відповідальна Бурдун Я. Ю.;
  6. ІІ місце у обласному етапі Всеукраїнського конкурсу “Земля — наш рідний дім”. Команда             9-Б класу. Керівник  - педагог-організатор Созанська Г. М.;
  7. Диплом І ступеня за участь у обласному етапі Всеукраїнської краєзнавчої  експедиції учнівської молоді “Моя Батьківщина — Україна”. Савкович Блія, учениця 10-Б класу. Керівник  - Зенинець В.В.;
  8. Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції “Історія сьогодення” (онлайн). Відповідальна — вчитель історії Тимкович У. Б.;
  9. Участь у Всеукраїнському освітньому марафоні на тему “Сучасна українська ефективна комунікація” (вчителі — мовники Куцик О. М., Щербей Г. М.);
  10. Участь у обласному конкурсі “Малюнок, лист, вірш до мами” (Яремчук Соломія, Савкович Юлія);
  11. Конкурс учнівських есе на тему “Вступ до ЄС: для чого це країні і мені?” (під егідою Департаменту освіти і науки, молоді та  спорту  Закарпатської облдержадміністрації). Подяка від ДВНЗ “Ужгородський національний університет” факультет історії на міжнародних відносин (Головнич Каміла, 10-Б клас).

В освітньому закладі  систематично працює шкільне інформаційне агентство (учні 9-11-их класів), яке щомісяця випускає змістовну газету під назвою «INFO», окремою рубрикою якої є розділ «Ми – патріоти своєї держави!». Головним редактором  вісника є  учениця  11-Б класу   Дужар Оксана, керівник - ЗВР Плав’яник Н. М.

Усі класні керівники провели в повному обсязі заняття з циклу «Безпека життєдіяльності» щодо вивчення правил дорожнього руху, правил поводження під час стихійних лих (буревіїв, снігопадів, зливових опадів), заняття з питань збереження здоров’я та життєдіяльності в умовах воєнного стану,  заняття щодо вивчення правил протипожежної безпеки, запобігання отруєнь, правил безпеки при користуванні газом, безпеки з вибухонебезпечними предметами, безпеки на воді, безпеки користування електроприладами,  профілактики туберкульозу, гепатиту, гельмінтозу та інших інфекційних захворювань, правил поведінки дітей під час літніх канікул.

24 лютого Росія розпочала масштабне вторгнення до України, через що усі  класні керівники провели з учнями  Інструктаж з безпеки життєдіяльності в умовах воєнного стану   (правила поведінки та дій під час повітряної тривоги, обстрілів, комендантської години, правила поводження з ВНП, невизначеними предметами та речовинами), заняття «Мінна безпека».

У навчальному закладі проведено ряд заходів шодо залучення учнівської молоді до правової культури. Дані питання розглядалися на нарадах при директорові та  засіданнях  ініціативної творчої групи  класних керівників.

У закладі складено план туристсько-краєзнавчих заходів, згідно з яким щороку учні здійснюють похід на гору Темнатик,  де піднімають Державний прапор України і виконують Гімн держави.

Отже,  зважаючи на вищезазначене,  виховну діяльність у ліцеї організовано  на належному рівні, але поряд з позитивними моментами  мають місце  деякі недоліки, а саме:

- потребує більш якісної організації робота органів учнівського самоврядування  ліцею;

-  слід покращити якість чергування вчителів  у закладі освіти;

- недостатня робота  проводиться щодо батьківського всеобучу та залучення батьків до проведення виховних  заходів;

- слабо виражений зворотній зв’язок вчителів з батьками учнів щодо організації освітнього процесу.

 

З огляду на недоліки у виховній роботі освітнього закладу, перед педагогами стоїть ряд завдань на 2023-2024 н. р., а саме:

 

-  вчителям-предметникам і класним керівникам оволодіти методиками зворотного зв'язку  вчителів з батьками учнів щодо організації освітнього процесу, умова партнерства ліцею і батьків  - основний важіль якісної організації освітнього процесу в ліцеї;

- педагогам покращити роботу з батьками: встановлювати, підтримувати та відновлювати  стосунки з батьками, уникати конфліктних ситуацій, мати чіткий зворотній довірливий зв’язок із  здобувачами освіти  та їхніми  батьками;

- класним керівникам слід здійснювати індивідуальний підхід до учнів, відповідально ставитися до вивчення умов їхнього життя, урізноманітнювати види роботи з батьками, залучати батьків до позакласної роботи;

- класним керівникам   слід  використовувати   ефективні стратегії для керування класними колективами 5-11-их класів та 5-их-6-их  класів  "Нової української школи". Кожен клас повинен бути схожим на сім’ю;

- необхідно  продумати стратегію подолання проблеми порушення дисципліни у закладі в цілому  та   в  класах, виховання культури поведінки здобувачів освіти  на перервах, у їдальні, під час спортивних змагань тощо;

-  створити кращі умови для соціального захисту дітей, особливо дітей – сиріт, та дітей, що залишилися без батьківського піклування; створити умови  для творчого розвитку природних обдарувань дитини,  залучати  учнів до різноманітної діяльності з розвитку творчих здібностей, тому необхідно  розвинути спектр занять за інтересами, тобто урізноманітнити гурткову роботу 2023-2024 навчальному році;

- домогтися, щоб виховна діяльність загальноосвітнього навчального закладу  була гнучкою, варіативною, динамічною та існувала у двох площинах: соціальній і професійній, була мобільним ланцюгом між державою, регіоном та загальноосвітнім навчальним закладом як соціальним інститутом;

- формувати та розвивати педагогічний колектив ліцею,  який буде спроможний оперативно й професійно модернізуватись у залежності від динамічних, об’єктивно обумовлених змін соціального та регіонального замовлення й завдань особистісного професійного та творчого розвитку;

- удосконалювати мотиваційну готовність до соціально-професійної мобільності у виховній діяльності (колективну та особистісну);

- активно продовжувати роботу щодо активізації національно-патріотичного виховання; 

- активізувати волонтерську діяльність;

- продумати заходи щодо проведення інформаційно-просвітницької  та профілактичної  роботи щодо формування у дітей здорового способу життя, у тому числі   безпеки  під час воєнного стану;

 - педагогу-організатору  Созанській Г. М. активізувати роботу учнівського активу в ліцеї, урізноманітнювати форми проведення виховних заходів, залучати більшість здобувачів освіти   до участі в них, організовувати на високому рівні дистанційну освітньо-виховну роботу;

- класним  керівникам,  готуючись до проведення виховних годин, активно залучати до підготовки учнів, батьків, урізноманітнити форми проведення виховних заходів, використовуючи інноваційні технології; вчасно проводити інструктажі з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти  (з обов’язковою відміткою в журналі записів інструктажів з ТБ).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень