САМООЦІНЮВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗА 2021-2022 Н. Р. - ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Вимога 1.1 Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці
№ з/п |
Перелік тверджень |
Так |
Ні |
Примітка( Відповідає частково/потребує покращення) |
1. |
Наявність (справність) огорожі. паркану |
+ |
|
1.1.1. Територія освітнього закладу огороджена парканом. Приміщення озакладу чисті та охайні. На території відсутні колючі дерева, кущі, гриби та рослини з отруйними властивостями, зазначені у відповідному Переліку Щоденно здійснюється огляд території щодо її безпечності для організації освітнього процесу. Територія ділянки закладу освітлюється у вечірній та нічний час. У закладі є система відеоспостереження. |
2.1. |
Недоступність території для несанкціонованого заїзду транспортних засобів |
+ |
|
Територія закладу недоступна для несанкціонованого заїзду транспорту. Кількість учнів закладу освіти не перевищує його проєктну потужність. |
2.2. |
Недоступність приміщення для несанкціонованого доступу сторонніх осіб |
+ |
|
Приміщення недоступні для сторонніх осіб. |
3 |
Обладнано майданчики для здобувачів освіти початкової школи |
|
+ |
Наявне штучне футбольне поле та спортивні майданчики,. облаштовані для заняття ігровими видами спорту. |
4 |
Облаштовано майданчики для заняття спортом та фізичної активності |
- |
|
Наявні майданчики для учнів 1 – 4-х класів не облаштовані для використання |
5 |
Територія безпечна для фізичної активності здобувачів освіти:
|
+ |
|
Облаштовано спортивний майданчик з твердим покриттям. Наявне футбольне поле. Є волейбольна площадка. |
6. |
Територія чиста, охайна,відсутнє нагромадження сміття, будівельних матеріалів, опалого листя |
+ |
|
|
7. |
Навчальні приміщення, роздягальні, санітарні вузли для здобувачів освіти початкової школи є непрохідними та недоступними для користування здобувачами освіти інших вікових груп |
|
+ |
Навчальні кабінети перших класів розміщені на першому та другому поверхах. Початкова школа розташована в окремому корпусі від навчальних приміщень для здобувачів базової середньої освіти. |
8 |
Навчальні приміщення закладу освіти не розміщені в цокольних та підвальних поверхах |
- |
|
Навчальні приміщення закладу освіти в корпусі №3 розміщені в цокольних та підвальних поверхах. Це класи 9-В, 9-Б, 7-Б, 7-В (кабінет безпеки). |
Індикатор 1.1.1.2. У закладі освіти забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, прибирання приміщень, облаштування та утримання туалетів, дотримання питного режиму |
||||
1. |
Повітряно-тепловий режим навчальних приміщень відповідає санітарним вимогам |
|
|
У приміщеннях закладу освіти повітряно-тепловий режим та освітлення відповідає санітарним нормам. Приміщення прибрані. Щоденно здійснюються заміри температури в навчальному закладі. |
2. |
Виконуються вимоги до режиму освітлення усіх приміщень та території |
+ |
|
|
3. |
Забезпечено централізоване постачання якісної питної води (питні фонтанчики)/доступність кип'яченої води (підкреслити наявне) |
|
|
Централізований водогін, вода відповідає санітарно-гігієнічним нормам. |
4. |
Здійснюється щоденне вологе прибирання усіх приміщень у відповідності до санітарних вимог |
+ |
|
|
5.1. |
Приміщення їдальні, столи, стільці, місця для видачі готових страв чисті та регулярно миються |
|
|
Харчування відбувається на великих перервах згідно з графіком. Всі забезпечені посудом. |
5.2. |
Наявні рукомийники, вода, мило, рушники |
|
|
Наявні 6 рукомийників, вода, мило, туалетний папір, паперові рушники. |
|
(паперові/ електричні) |
|
|
|
|||||||
6. |
Облаштовані туалетні кімнати для хлопців та дівчат, працівників закладу |
|
|
Туалети облаштовані відповідно утримуються в належному стані |
до |
санітарно-гігієнічних |
вимог |
та |
|||
7.1. |
Туалетні кімнати забезпечені усім необхідним (закриті кабінки, відповідна кількість унітазів) |
+ |
|
Туалети є в трьох корпусах закладу освіти. Кількість кабінок достатня. |
|||||||
7.2. |
Наявні рукомийники, вода, мило, туалетний папір, рушники (паперові/електричні) |
+ |
|
Наявні рукомийники в кожному корпусі, є вода, мило, туалетний папір, паперові рушники, сушарки. |
|||||||
Індикатор 1.1.1.3. У закладі освіти забезпечується раціональне використання приміщень і комплектування мережі класів (з урахуванням чисельності здобувачів освіти, їх особливих освітніх потреб, площі приміщень) |
|||||||||||
1. |
Кількість здобувачів освіти не перевищує проектну потужність приміщення закладу |
+ |
|
Проєктна потужність закладу – 1000 здобувачів освіти. Здобувачів освіти -728. |
|||||||
2. |
Усі навчальні приміщення використовуються в освітньому процесі |
+ |
|
|
|||||||
3. |
Відсутні диспропорції у кількості здобувачів освіти у класах однієї паралелі (різниця між найбільшою і найменшою кількістю учнів у класі на паралелі в початковій, основній і профільній школі) |
+ |
|
В закладі освіти 31 клас. Середня наповнюваність класів початкової ланки — 23 здобувачі освіти, середньої - 24, старшої — 25 учнів. |
|||||||
Індикатор 1.1.1.4.У закладі освіти є робочі (персональні робочі) місця для педагогічних працівників та облаштовані місця відпочинку для учасників освітнього процесу |
|||||||||||
1. |
Кожен учитель закладу освіти має робоче (персональне робоче) місце |
+ |
|
У закладі освіти є робочі місця для педагогічних працівників. Корпус №3 облаштованим методичними кабінетами по кафедрах. |
|||||||
2. |
Облаштовані місця вестибюлі, коридорах |
для |
відпочинку |
у |
- |
|
Місця для відпочинку для учасників освітнього процесу у вестибюлі не облаштовані. Дирекція закладу працює над вирішенням цього питання. |
||||
Критерій 1.1.2. Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми |
|||||||||||
Індикатор 1.1.2.1. У закладі освіти є приміщення, необхідні для реалізації освітньої програми та забезпечення освітнього процесу
Індикатор 1.1.2.2. Частка навчальних кабінетів початкових класів, фізики, хімії, біології, інформатики, майстерень/кабінетів трудового навчання (обслуговуючої праці), спортивної та актової зал, інших кабінетів, які обладнані засобами навчання відповідно до вимог законодавства та освітньої програми |
|||||||||||
1. |
У закладі наявні: |
|
|
(вказати кількість навчальних кабінетів, з наявних, що відповідають вимогам законодавства та освітній програмі) |
|
актова зала |
+ |
|
Актова зала потребує капітального ремонту. |
|
спортивна зала |
++ |
|
Наявні дві спортивні зали, облаштовані гімнастичними стінками, гімнастичними матами, волейбольним полем, розміткою під міні-футбол, волейбольні та футбольні м’ячі. |
|
навчальний кабінет (кабінети): |
|
|
|
|
Фізики |
+ |
|
Кабінет укомплектований матеріалами та приладами. |
|
хімії |
+ |
|
Кабінет потребує доокомплектування |
|
біології |
+ |
|
Кабінет біології облаштовано матеріалами та приладами, матеріально-технічна база якого постійно оновлюється |
|
Інформатики |
+ |
|
функціонує 4 кабінети інформатики |
|
іноземної мови |
+ |
|
Наявний лінгафонний кабінет, облаштований сучасним обладнанням, Led-панель |
|
майстерні/кабінети трудового навчання (обслуговуючої праці) (підкреслити наявне)
|
+
|
|
Є два кабінети обслуговуючої праці: в корпусі №3 та корпусі №2 |
|
інші кабінети (додати з урахуванням спеціалізації, поглибленого вивчення предметів)
кабінет безпеки
кабінет географії
кабінет мистецтва
кабінет української мови та літератури
кабінет математики |
+
+
+
+
+
|
|
|
|
кабінети початкових класів |
|
|
1-4 класи 1.1.2. Заклад освіти в переважній більшості забезпечений навчальними приміщеннями, необхідними для реалізації освітньої програми та забезпечення освітнього процесу. Класні приміщення достатньо обладнані засобами навчання для виконання відповідної освітньої програми. Класи НУШ повністю забезпечені інтерактивними дошками, ноутбуками, принтерами, ламінаторами. Керівництвом закладу вживаються заходи для покращення освітнього середовища: ремонтується приміщення, оновлюються стенди, класні куточки, готуються приміщення до нового навчального року. |
Критерій 1.1.3. Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх |
||||
Індикатор 1.1.3.2. Учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки |
1. |
Педагогічні працівники проводять інструктажі на початку навчальних занять (у кабінетах підвищеного ризику оприлюднено правила поведінки під час навчальних занять) |
+ |
|
|
2.1. |
Учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо: |
+ |
|
1.1.3. Інструктажі/ навчання з працівниками та здобувачами освіти проводяться згідно з законодавством про охорону праці. Учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій |
|
охорони праці, |
|
|
1.1.4*. Інструктажі/навчання з педагогічними працівниками щодо надання домедичної допомоги, реагування на випадки травмування або погіршення самопочуття здобувачів освіти та працівників під час освітнього процесу проводяться систематично (згідно з вимогами законодавства про охорону праці). Педагогічні працівники та керівництво у разі нещасного випадку діють у встановленому порядку |
безпеки життєдіяльності пожежної безпеки |
+ |
|
Встановлено систему протипожежної безпеки в освітньому закладі. Оновлені плани евакуації. Наявні вогнегасники в кабінетах і коридорах, протипожежні щити. |
|
правил поведінки |
+ |
|
|
|
2.2. |
У закладі та на його території не порушуються правила заборони куріння, вживання алкогольних напоїв |
+ |
|
|
Критерій 1.1.5. У закладі освіти створено умови для здорового харчування |
||||
Індикатор 1.1.5.1 Організація харчування у закладі освіти сприяє формуванню культури здорового харчування у здобувачів освіти |
||||
1. |
Сервірування столів (наявність ложок, виделок, ножів, пиріжкової тарілки, серветок) |
+ |
|
Всі учасники освітнього процесу забезпечені ложками, кружками, виделками та тарілками. |
2. |
Доступність для учасників освітнього процесу щоденного та перспективного меню |
+ |
|
Наявне сезонне чотирьохтижневе меню за рекомендаціями Євгена Клопотенка |
3. |
В асортименті буфетів відсутні вироби у фритюрі, вироби швидкого приготування, газовані напої, квас, натуральна кава, кремові вироби, вершково-рослинні масла та масла з доданням будь-якої іншої сировини (риби, морепродуктів тощо), а також продукція, що містить синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, |
+ |
|
1.1.5. Організація харчування в закладі освіти сприяє формуванню культури здорового харчування у здобувачів освіти. Переважна більшість учасників освітнього процесу задоволені умовами харчування. Спостерігається тенденція до покращення умов харчування. |
|
консерванти |
|
|
|
4. |
Дотримано санітарно-гігієнічних умов на всіх етапах реалізації буфетної продукції |
|
|
Буфет відсутній. Харчоблок не реалізує буфетну продукцію. Харчоблок закладу дотримується вимог санітарного регламенту закладів загальної середньої освіти. |
Критерій 1.1.6. У закладі освіти створено умови для безпечного використання мережі Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті |
||||
Індикатор 1.1.6.1. У закладі освіти застосовуються технічні засоби та інші інструменти контролю за безпечним користуванням мережею Інтернет |
||||
1. |
Наявні обмеження доступу до сайтів з небажаним змістом |
+ |
|
1.1.6. Переважна більшість комп’ютерів закладу освіти облаштовані технічними засобами та інструментами контролю щодо безпечного користування мережею Інтернет. |
2. |
У закладі використовується антивірусне програмне забезпечення |
+ |
|
Переважна більшість здобувачів освіти та їхні батьки поінформовані закладом освіти щодо безпечного використання мережі Інтернет. З батьками проводиться профілактична робота щодо попередження кібербулінгу та безпечного використання мережі Інтернет. Зі здобувачами освіти інформаційні заходи щодо безпечного використання мережі Інтернет проводяться під час уроків інформатики, інших навчальних занять : телефонами користуються з дозволу вчителя за потреб освітньої діяльності, на перервах контроль здійснює черговий вчитель, це питання проговорювалося на загальношкільних батьківських зборах. |
Вимога 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||
Критерій 1.2.2. Правила поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини |
||||
Індикатор 1.2.2.3. Учасники освітнього процесу дотримуються прийнятих у закладі освіти правил поведінки |
||||
1. |
Учасники освітнього процесу взаємодіють на засадах взаємоповаги: |
+ |
|
В більшості випадків так. Переважна більшість здобувачів освіти і педагогічних працівників вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним |
|
не спостерігаються випадки образливої поведінки, прояви фізичного або психологічного насильства |
+ |
|
У закладі освіти розроблено та затверджено АНТИБУЛІНГОВУ ПРОГРАМУ, У закладі освіти реалізовані заходи із запобігання проявам дискримінації. |
|
педагогічні працівники не застосовують фізичного покарання, психологічного насильства |
+ |
|
Педагогічний колектив працює над вдосконаленням створення безпечного середовища. Наявний план дій антибулінгу, план заходів антибулінгу, порядок реагування на випадки булінгу, порядок розгляду заяв щодо булінгу, телефони довіри, план заходів, це систематично обговорювалось на |
|
|
|
|
загальношкільних лінійках, педраді, нараді при директору, в час дистанційного навчання пропонуються відеоролики, які поширюються в групи класів, учителів, парламенту ліцею. |
2.1. |
Педагогічні працівники та керівництво закладу освіти здійснюють заходи із запобігання порушення правил поведінки |
+ |
|
1.2.3. У закладі освіти систематично здійснюється аналіз причин відсутності здобувачів освіти на заняттях та вживаються відповідні заходи. Щоденно ведеться електронний облік відвідування. Проводяться рейди “Урок, “Перерва”. Заклад відповідним чином реагує на звернення про випадки булінгу, приймаються відповідні рішення, простежується результат виконання цих рішень. Здобувачі освіти у разі потреби отримують необхідну психолого-соціальну підтримку. |
2.2. |
Відбувається постійне спостереження працівниками закладу за дотриманням правил поведінки учасниками освітнього процесу |
+ |
|
Правила поведінки висвітлені в коридорах, класних кімнатах, сайті закладу. Класні керівники несуть повну відповідальність за перебування здобувача освіти в закладі. |
Вимога 1.3. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору |
||||
Критерії 1.3.1. Приміщення та територія закладу освіти облаштовується з урахуванням принципів універсального дизайну та розумного пристосування |
||||
Індикатор 1.3.1.1.У закладі освіти забезпечується архітектурна доступність території та будівлі для осіб з особливими освітніми потребами |
||||
1. |
Забезпечено можливість безперешкодного руху територією закладу (прохід без порогів, сходів та достатньо широкий для можливості проїзду візком, з рівним неушкодженим покриттям) |
+ |
|
У закладі освіти забезпечено доступ до споруди. |
2. |
Забезпечено безбар’єрний доступ до будівлі, приміщень закладу освіти:
|
+
+ |
+ |
Пандус у корпусі №2. У корпусі №3 пандус навяний, але потребує реконструкції. У корпусі №1 пандус відсутній.
У копусі №2 можливий ий проїзд візком зі входу з двору ліцею. Висота входу до 5 м. |
|
|
-
+ -
+ |
|
Наявне. |
Індикатор 1.3.1.2. У закладі освіти приміщення (туалети, їдальня, облаштування коридорів, навчальних кабінетів) і територія (доріжки, ігрові, спортивні майданчики) адаптовані до використання всіма учасниками освітнього процесу |
||||
1. |
Туалетні кімнати пристосовані для потреб учасників освітнього процесу:
|
+ +
+ - |
|
|
2. |
Можливість вільного та зручного переміщення в навчальному кабінеті та користування меблями |
+ |
|
|
3. |
Висота учнівських столів та стільців регулюється |
** Помилки у виразі ** |
|
Наявні соли та стільці, що регулюються в 1-4 класах Наявні столи та стільці для різних вікових груп. |
4. |
Шафи, полиці, стелажі надійно закріплені |
+ |
|
|
Індикатор 1.3.1.3. У закладі освіти наявні та використовуються ресурсна кімната, дидактичні засоби для осіб з особливими освітніми потребами |
||||
1. |
У закладі освіти наявна та використовується ресурсна кімната |
|
+ |
У закладі освіти наявні дидактичні засоби для осіб з особливими освітніми потребами, однак вони не відповідають віковим особливостям дітей та∕або їхнім освітнім потребам. Ресурсна кімната в процесі облаштування. |
2. |
Оснащення ресурсної кімнати відповідає освітнім, віковим запитам дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням індивідуальних програм розвитку, |
|
+ |
Заклад освіти забезпечений фахівцями та/або залучає фахівців, необхідних для реалізації інклюзивного навчання. У закладі освіти забезпечується корекційна спрямованість освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами. Сім’я до цього процесу залучається |
|
індивідуальних програм для реабілітації дітей- інвалідів |
|
|
|
3. |
Кабінети вчителя-дефектолога, практичного психолога, навчальні кабінети оснащені дидактичними засобами для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
+ |
|
Для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах, створено команду психолого-педагогічного супроводу для розроблення індивідуальної програми розвитку |
Критерій 1.3.4. Освітнє середовище мотивує здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя |
||||
Індикатор 1.3.4.2. Простір закладу освіти, обладнання, засоби навчання сприяють формуванню ключових компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти |
||||
1. |
Простір закладу містить елементи, осередки, що зацікавлюють здобувачів освіти до пізнавальної діяльності (візуалізація на стінах, підлозі, сходах, інсталяції) |
+ |
|
Коридори освітнього закладу естетично оформлені мотивуючими висловами, які містять повчальний зміст. |
2. |
Наявне у закладі освіти обладнання та засоби навчання використовується у навчально- пізнавальній діяльності здобувачів освіти |
+ |
|
У закладі наявні принтери, планшет, ноутбуки, хромбуки, телевізори, проектори, мультимедійні дошки. 1-4 класи НУШ отримали науково-методичні матеріали. |
Критерій 1.3.5. У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії та соціальнокультурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно-ресурсний центр тощо) |
||||
Індикатор 1.3.5.1. Простір і ресурси бібліотеки (інформаційно-ресурсного центру) використовуються для індивідуальної, групової, проектної та іншої роботи у рамках освітнього процесу, різних форм комунікації учасників освітнього процесу |
||||
1. |
Приміщення та облаштування бібліотеки використовуються для проведення навчальних занять, культурно-освітніх заходів |
+ |
|
В бібліотеці постійно працюють тематичні виставки, періодично поповнюється новими виданнями підручників та методичної і художньої літератури. Приміщення не обладнане для проведення занять, дуже мала площа, але бібліотека знаходиться в приміщенні закладу і є вільний доступ до літератури. |
2. |
Здобувачі освіти відвідують бібліотеку під час перерв та після уроків, працюють над індивідуальними та груповими завданнями |
+ |
|
|
IV. Управлінські процеси закладу освіти Вимога 4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм Затверджене Положення про Академічну доброчесність.
е-mail: volovschool@ukr.net
вебсайт: https://volovec.school.org.ua/ вайбер-група для педагогічних працівників, спільном вчителів-предметників, класних керівників, адміністрації, позакласної роботи, учнівського самоврядування. платформа для дистанційного навчання: Skype, Zoom, Google Meet.
Індикатор 4.2.2.1. Заклад освіти забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (профорієнтаційні стенди, сайт закладу/інформація на сайті засновника)
Заклад має власний сайт +
Директор ліцею Вікторія КОСАЧ
|